از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

خدایا ااااااااااااااااااا



خداوندا تو کریمی ، رحیمی ، رئوفی ، شافی و قادری به انجام هر کاری قسمت میدم به ٩٩ اسمت :
تو این روزای آخر سال هیچ پدر و مادری رو شرمنده بچه و خانوادش نکن...
نگذار دل هیچ مریضی روی تخت بیمارستان بلرزه و غصه تنهایی رو بخوره...
چشم هیچ یتیمی به داشته های همسن و سالاشون اشک نبینه و بغض نگیره...
همه پدرا و مادرای مریض رو شفا بده و در این آخرین روزهای سال دل همه ی بندگان خوبت رو شاد کن...
هیچکسی تو این روزا سیاهپوش عزیزاش نشه... هیچکس...
راستی !
این عاشقا رو هم یه نگاهی بنداز ...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 http://www.romantic6370.blogsky.com/

عجب
پس عاشقی که دلشکسته ای
درد عاشقی خیلی بده
ولی خوبه که پسرا عاشقن بشن تا دخترا
البته از نظر من
بیشتره دخترا اندازه خودشون با احساس و ساده هستن
خب چون احساساتشونم قویه مهربون و بامحبت هم هستن
من خودم اینجوریم
همه دخترا هم مثل هم نیستن
بعضی هاشونم انگار از دماغ فیل افتادن و...
من یکی خودم خیلی عاشق شوهرمم نمیگم همه کاری براش کردم و میکنم
ولی واقعا دوسش دارم ولی اونو نمیدونم
امیدوارم
اگه عاشقی از خدا میخام هرچه زودتر به عشقت برسی
اگه هم دلشکسته ای از عشق
خدا خودش مرهم دلت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد