از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

ضایع

دوستی میگفت :

 فامیلای شوهرمو دعوت کردم , غذا از بیرون گرفتم کشیدم تو دیس که دستپخت خودمه مثلا, همه هم کلی از دستپختم تعریف کردن و من هم هی شکسته نفسی , شوهرمم هی میگه بابا اینکه چیزی نیست , نمی دونید قرمه سبزی و فسنجونش چه محشره خانومم !

بعد از شام که دست خودمو شوهرم به جمع کردن بند بود تلفن زنگ زده , برادر شوهرم ورداشته بعد دیدم داره با خنده میگه از رستورانه , میگه حسابتون 5 تومن اشتباه شده , پیکمون و میفرستیم که بگیره ......

 

ذوق پدر و پسر... به این عکس و احساسش هزاران درود


می بوسم آن دستهای سیاه از بابت تلاش به جهت امرار شرافتمندانه امور



هههههههه

 

خانوما این دفعه تو خیابون داشتین می رفتین یهو یه زورگیر اومد تیغتون بزنه، هول نکنین!
سریع روسریتونو بردارید! 110 اگه نرسه، گشت ارشاد حتما میاد!