از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

خرم سلطان 5 مین زن زیبای جهان

زنان زیبای سال ۲۰۱۳ انتخاب شدند / خرم سلطان پنجمین زن زیبای سال جهان شد

بر اساسِ نظر سنجی سایت hollywood buzz که هرساله سی زنِ زیبای جهان رو انتخاب میکنه امسال مریم

اوزرلی

 

مریم اوزرلی توانست بالاتر از بیانسه ریحانا جنیفر لوپز تیلور سویفت اَدل و … قرار بگیرد. ملاک این نظرسنجی زیبایی طبیعی و همچنین محبوبیت است… هرساله میلیونها نفر در این نظرسنجی شرکت میکنند و به کاندیدای مورد علاقشان رای میدهند.

 

مریم اوزرلی با بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان بسیار معروف شد.



 خرم سلطان

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید وبمانی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:34

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد