از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

درجه اخلاص


خبرگزاری فارس: معاون اداری و برنامه‌ریزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حال حاضر در بسیج مستضعفین فوتبال‌های بدون داور برگزار می‌کنیم که چنانچه بازیکنی خطایی کرد می‌گوید من خطا کرده‌ام و این فرهنگ باید در ورزش کشور نهادینه شود. 



یکی هم کامنت گذاشته :

درجه بعدی اخلاص هم فوتبال بدون توپه . یکی میگه من شوت زدم . اون یکی هم میگه گل شد. تیم حریف هم قبول میکنه. صلوات میفرستن . 





 تماشاگرا هم به جای نارنجک گلاب میریزن رو هم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد