از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

در هنگام تماشای ماهواره

در هنگام تماشای ماهواره

 

 


آیا کمرتان شُل است ؟!
آیا فلانتان کوتاســت ؟!
آیا زیاد حــال نمیکنید ؟!
... آیا همسرتان چیــز! نمیشود ؟!
آیا خودتان زود چیز! میشوید ؟!
... آیا و کووووفت ، آیا و زهرِ مار . . .
خوُ بیشعور ، آدم سرِ شام با ننه باباش نشسته سریال میبینه ، این چرندیات چیه میذارین وسطش
 هرکی ندونه فک میکنه مردای ایرانی همشون کچل و شکم گنده و زود ..... هستند
کرم چهار کاره!!!
پشت سرش کرم اون کاره! بعد قرصه این کاره!!!
 دیگه کم مونده نحوه استفادشم بگن! یعنی چی آخه؟ همه ماشین لباس شویی هاشون خراب شده؟ پس این 70 میلیون رخت و لباسو کی شسته؟
واقعااا آدم مثه کره وا میره . بیاد کانالو عوضش کنه ضایس. عوض نکنه ضایس. اصن اوضاعیه 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://www.romantic6370.blogsky.com/

خوبه که این ماهواره بوده
انتظاری نیس
ولی اگه جای من یا شوهرم باشی که با دوستات یا توی جمع باشی یه اس ام اس بیاد مجبور بشی بلند بخونی
و اون اس ام اس هم در مورد همینایی باشی که تو ماهواره نشون داده باشه
فقط جمله هاش فرق داشته باشه
اونوقت چی میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد