از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه جا ( نمی دونم چندمیشه))

 

یکی زنگ زده منم اصلا حوصلشو نداشتم.
شروع کردم نصفه نصفه حرف زدن یعنی مثلا انتن ندارمو قطع میشه و از این حرفا..
میگه صدات قطع و وصل میشه ولی صدای ضبط ماشینت واضح میاد.

  ***** 

متصدی بانک : خانم بریزم به حساب جاری تون ؟!!
زن : وا نه!! خدا مرگم بده! الهی جاریم بمیره! بریز به حساب خودم...!  

**** 

 برای یک زن زیاد مهم نیست شوهرش کجاست..
.
.
.
.
.
همین که بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه

 ***** 

از فحشه خواهر و مادر بدتر اینکه شوهرت از تایلند برگرده، بگه: عزیزم ، هیشکی مثل تو نمیشه !!! 

*** 

 

جلسه خواستگاری:
مادر دختر: آقا داماد چه کارن ؟
مادر پسر: برای دخترای مردم خاطره میسازن... 

**** 

جلسه خواستگاری:

مادر دختر: آقا داماد چه کارن؟ مادر پسر: قاضی! مادر دختر: تو کدوم دادگاه هستند؟ مادر پسر: تو دادگاه نیستن، اگه سر کوچه داد بزنی عباس قاضی زود میاد تا کپسول قاضتونو بگیره و ببره پرش کنه ! 

**** 

کتاب های امانتی، به شدت چای را به سمت خود جذب میکنند!! 

*** 

مامانم یه ظرف انگور گذاشت روی میزم من هم هی می‌خوردم، بعد از ده دقیقه اومد بردش!
گفتم چرا می‌بری؟
گفت یادم رفته بشورمش!
امنیت جانی ندارم من  

**** 

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست ... .
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه ... !!

 

شب موقع خواب میاد رو صورتت بات درد و دل میکنه  

**** 

ارو تو تاکسی میگه: دیدید همه چی چقدر گرون شده؟؟ با خودم فکر کردم طرف میخواد الان فحشو بکشه به دولت... بعد گفت: باز خدا این احمدی نژاد و دولت رو حفظ کنه که این یارانه ها رو میدن، وگرنه میخواستیم چی کار کنیم؟ 

**** 

ه قلبم گفتم :
عشق یا دوستی؟
گفت :
خفه شو کار من پمپاژ خونه سوال های چرت و پرت از من نپرس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد