از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

خدا قوت مهربانی

چه حس نابیه وقتی اون پیرمردِ رفتگر باصفایی که تو این هوای سرد، در جواب خسته نباشیدِ خیلی خیلی ساده ات ، با لهجه قشنگش و با لحن مهربونش ، چنان "گرم" میگه: "زنده باشی، سلامت باشی، خدا حفظت کنه جوون" در حالی که داره خیابون رو جارو میزنه ...   سرما یادت میره از گرمی جواب و سادگیِ ذاتش

 

 

 

خیلی خیلی دوست دارم بدونم دنیا از دید اون چه شکلیه؟ حتما ساده و قشنگه...

نمیدونم نسل این آدمهای "ساده" که "بوی ناب آدمیت" میدن تکرار میشه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 http://deleasemooni.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
کی دوباره اومدی چه بی خبر ....واااااااااااای خیلی خوشحال شدم که برگشتی ...موفق باشی ولی واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم

مرسی

شیرین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:19 http://www.romantic6370.blogsky.com/

تکرار نمیشه
مگه رفته بودی
برا چی کجا رفته بودی
دفعه دیگه رفتی و برگشتی یه خبری بده
این مهسا خانوم اینقده ذوقمرگ نشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد