از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

دعای وقت تحویل سال1391

دعای وقت تحویل سال1391 

یا ا.ن ! یا مخرب النرخ و البازار ! یا مدبر السختی و الفشار
 ! یا مخترع الگشت الارشاد ! یا مسبب الزور و الاجبار ! یا مخالف العشق و
الحال ! حول حالنا الی ضد الحال ! اغاز تحول اقتصادی مبارک

 سوره المختلسین
 
سوره المختلسین، آیه 3.000.000.000.000 !!! 

 

... مگر ندیدی آنان که پول بانکها را بردند و انفاق نکردند، خیلی زود آنان را در کانادا جای دادیم، و تو چه می دانی کانادا چیست؟ در آنجا رودهای بسیار زیر درختانش جاری است و حوریان بیکینی پوش با نوشیدنی های گوارا منتظر آنانند، و این بشارتی است بر مختلسین!!!
سوره المختلسین، آیه 3.000.000.000.000 !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
sepideh چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 http://lahzehayesepid.blogsky.com


سلام عزیزم..

درسته که شوخیه..

اما گل من آیه‌ها و نشانه‌ها و دعا و مذهب رو هیچوقت به شوخی نگیر..

مطمئنم چیزی توی دلت نیست و پاکی ولی این شوخی‌ها و لذت‌ها آنیه ولی خدای ناکرده به شوخی گرفتن نشانه‌های خدا باعث میشه که دل انسان زنگار بگیره و نسبت به این شوخی‌ها بی‌تفاوت بشه..

خوش و شاد باشی دوست من..

ممنون از تذکر شما دوست عزیز
بعد این همه مشکلات فقط قصد شوخی و خنده بود وگرنه من هیچ وقت نسبت به آیه قران جسارت نکرده و نمی کنم.
ممنونم که با لحن شایسته نظرتونو به من گفتین
بازم منتظر حضورتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد