از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

تصویر بسیار زیبا که مغز را به واکنش وا میدارد

نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

سلام به محراب عزیز
...............
.......................
می تونم بگم وبلاگت واقعا خاصه
من از این نوع بلاگ ها دوست دارم
مختصر و مفید جوری که خواننده رو از خوندن مطالب خسته نمی کنه نه اینقد زیاد که رشته افکارت نخواد ادامه بده نه اینقد کم که بی ارزش و از یاد رفتنی باشه
چندتاشو خوندن تا سوزاندن پرچم
بهم سرزنم اگه لینک شدم راحت تر می تونم بیام بقیه مطالب قشنگ و خاصتو بخونم

سلام
مرسی لطف داری
من شما رو لینک می کنم با کمال افتخار
منتظر حضور سبزتون هستم
شما هم برای دسترسی راحت تر می تونید لینک کنید
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد