از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

آقایون مهم ترین موجودات هستند

نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

سلام محراب
حالا دست و پا و سر و مغز و چشم و چار نداشته باشه اشکالی نداره
لااقل خوش اخلاق باشه
بعدم من اگه ماهی ۲میلیون درآمدم بود دیگه شوهر می خواستم چیکار
اگه بداخلاقش گیرم بیاد یه ولخرج ماهی ۶۰ میلیونی کفاف می ده

سلام کرانه جان
منم موافقم
انسانیت و اخلاق در درجه اوله نکه پول مهم نباشه خیلی هم مهمه
ولی به قول شما اگه یکی پیدا بشه که این همه پول داشته باشه بالاخره یه جورایی می شه تحملش کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد