از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

پ نه پ (۷)

خیابون داریم راه میریم دوتا گربه داشتند جفت گیری میکردن دوستم پرسید وااااو دارن جفت گیـــری میکنن؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پدر پیرشو کول کرده داره میبره دکتـــر

************ 

رفتیم مرغ کنتاکی بگیریم. دختره پشت صندوق به من میگه میخای رونو سینرو همینجا بخوری؟ پ نه پ بریم اون پشت تو جمع زشته

************ 

رفتیم تو اتوبان. ترافیک زیادی بود. دوستم میگه احسان ، ترافیکه؟ پ نه په واسه اینکه احساسه غریبی بهمون دست نده، ماشینا چسبیدن به ما

************* 

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟ میگم : پ نه پ اومدم 2 تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم

 ************* 

پام رفته تو چاله وسط خیابون با مغز پهن شدم رو زمین اومدن دورمو گرفتن میگن خوردی زمین؟! گفتم پ نه پ.! دارم سجده شکر به جا میارم

 *************

میرم نونوایی میگم حاجی بش دانا بربری خاشخاشلری ور. میگه سن ترک سن؟ میگم پ ن پ لرم آپگرید شدم

 ************* 

سر کلاس آیین نامه رانندگی پلیسه یه تابلو را از من پرسیده... میگم عبور دوچرخه ممنوع... میگه این دوچرخه است؟... میگم پ نه پ تانکه... میگه پ نه پ و مرض ! هنوز فرق دوچرخه با موتور گازی را نمی فهمی !!؟

 **************** 

تو مترو درون شهری ساعت ۷ صبح همه خوابن و آویزونن به دستگیره ها. یه پسره تو ایستگاه ازادی خودش رو چپوند تو گفت خواهرا برادرا واسه اجاره خونمون پول کم آوردم بابام مریضه ۱۷۵۰۰ تومان لازم دارم. یه پیرمرد یه ۲۰۰ تومنی بهش داد! گفت : خواهرا برادرا واسه اجاره خونمون پول کم آاوردم بابام مریضه ۱۷۳۰۰ تومان لازم دارم!!! اینو که گفت کل مترو منفجر شده هرکی هرچی پول خرد داشت داد به پسره!!! واقعا هنر نزد ایرانیان است

 **************

دقت کردین یه معصومیته خاصی هست تو چشم اون کسایی که تازه پشته فرمون نشستن و تحت تعلیمن

 ************** 

یارو زنگ زده تلویزیون میگه حمل بر خودستایی نباشه، برنامه هاتون خیلی عالیه

 احتمالا خوده ضرغامی بوده  ـ

**************** 

پسرخالم سه سالشه. گیر داده به من که بیا بازی کنیم. میگم چه بازی؟ میگه مرغ بازی! میگم مرغ بازی دیگه چه کوفتیه؟ میگه هیچی من تخم میشم تو مرغ میشی منو میذاری! ـ

خوب شد نگفت میشینی روم تا از تخم در بیام  ـ

**************** 

وقتی مو توی غذا باشه ، فرقی نمیکنه مژه ی دلبر باشه ، یا سیبیل اکبر 

 البته اگه موی مادر باشه اون مو رو باس بگیری ماچ کنی ... که هر روز برات غذا درست میکنه و هیچی هم ازت نمی خواد..  ـ

نظرات 3 + ارسال نظر
صمیم شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24

یعنی مرده بودم ها...
پـَـَـ نــه پـَـَــــ پدر پیرشو کول کرده داره میبره دکتـــر


خیلی بامزه اند. مرسی از جمع اوری اینها محراب

ممنونم از کامنت ها و نظرات خوبت
عالی بود مثل همیشه

خواهش می کنم
ممنون که افتخار دادین و به وبلاگ من سرزدین و اون هم از همه مهمتر نظر گذاشتین
منم میام نظر میذارم تو وبلاگتون و استفاده میکنم
موفق باشید

فاطمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:26 http://ro0oz.blogsky.com

سلام

واقعا مرسی
خیلی عالی بود.....

خواهش

کرانه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

بلاگت نه اونقدر بازه که از خوندن مطالبش خجالت بکشیم نه اونقد میزانپیلی که با یه سد روبرو بشم
دوست دارم دنبال کنم نوشتاتو
بهترینا رو برات آرزو می کنم

لطف داری
وواقعا ممنونم
خوشحالم که اومدین بازم منتظر حضور و استفاده از نظراتتون هستم
حضورشما در وبلاگ باعث توقیت روحیه برای ادامه بهتر کار خواهد شد
برای شما هم آرزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد