از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

ماجرای قتل داداشی از زبان دوستش به همرا تصاویر جسد و...

مجید فرجی لحظاتی قبل پس از پایان مراسم ختم روح‌الله داداشی قهرمان پرورش اندام ایران و جهان در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 12 روح‌الله داداشی با من تماس گرفت و برای دیدار همدیگر با هم قرار گذاشتیم وی افزود: پس از اینکه به وی ملحق شدم در بلوار هوشیار واقع در 45 متری گلشهر کرج جهت خرید به یک سوپر مارکت مراجعه کردم. پس از خروج از این مغازه دیدم یک خودروی پراید مشکی رنگ با 3 سرنشین که فردی در عقب آن خودرو دراز کشیده بود با داداشی درگیری لفظی پیدا کرده بود . این شاهد عینی ادامه داد: پس از اینکه سوار بر ماشین شدیم حدود 50 متر جلوتر مجددا خودروی فوق نزدیک ماشین ما شد و با هتاکی برای مرحوم روح‌الله داداشی مزاحمت ایجاد کردند فرجی افزود: آنها وقتی بی‌توجهی ما را دیدند مقابل خودروی ما پیچیدند و در اینجا درگیری آغاز شد وی افزود: یکی از سرنشینان خودرو به طرف من حمله کرد و دو نفر دیگر با روح‌الله داداشی درگیر شدند که در یک لحظه صدای فریاد روح‌الله را شنیدم که گفت:‌ زد تو قلبم فرجی خاطرنشان کرد: در این لحظه متوجه شدم روح‌الله داداشی که با چاقو او را مجروح کرده بودند، از سه ناحیه قلب، گردن و کتف خونریزی شدیدی دارد.

 اعترافات قاتل ریزاندام قوی‌ترین مرد ایران 

 

تهران امروز: متهم در اعترافات اولیه خود اینطور گفت: شب حادثه به همراه دو نفر از دوستانم داخل یک پراید در حال حرکت بودیم که پشت چراغ قرمز آینه ماشینمان با آینه اتومبیل آزرا مرد تنومندی برخورد کرد 

وی افزود: بین‌مان درگیری لفظی پیش آمد. وقتی چراغ سبز شد شروع به حرکت کرد ولی ما که از برخورد وی ناراحت شده بودیم او را تعقیب کرده و در خیابان پونه که مکانی نسبتا خلوت بود جلوی او پیچیدیم. وقتی وی پیاده شد و من جثه او را دیدم آنقدر ترسیدم که بی‌اختیار دستم به چاقو رفت. آنقدر از هیکل وی ترسیده بودم که بی‌اختیار چند ضربه چاقو به او زدم

 وقتی روی زمین افتاد و دیدم خون زیادی از گلوی وی در حال ریختن است و مردم نیز با خبر شده‌اند بلافاصله آنجا را ترک کردم. بعد از این جنایت بود که تازه فهمیدیم کسی که او را با چاقو زده‌ام روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران است 

تصاویری از روح الله داداشی و همچنین تصویر جسد ایشان 

در ادامه ببینید

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6985864184/wjewj.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6985865190/je6j4r.jpg

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6985972832/dadashi1_3_.jpg

 

تصویر زیر دلخراش است. لطفا اگر طاقت دیدن ندارید کلیک نکنید

 

http://s1.picofile.com/file/6985899394/dadashi.jpg

 

************************ 

ویدئویی از جسد روح الله داداشی - دلخراش

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

دانلود با حجم ۶۰۰ کیلوبایت

 

 *************************

 

روح ‏الله داداشی ساعتی قبل از مرگ کجا بود؟

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 مرحوم داداشی که 30 سال سن بیشتر نداشت، ساعتی قبل از وقوع این حادثه در برنامه تلویزیونی "فیتیله 2" که از شبکه دوم سیما پخش می شود، شرکت کرد

  

دانلود با حجم ۴ و نیم مگابایت

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 http://maryamgoli.blogsky.com/

خاک بر سر خره نفهمشون
حقشون ۱۰ بار اعدام بشن

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:48 http://mehrabeeshgh.blogsky.com


khob nist boland begam arom migam faghat khode ghatelin befahman

ملیکا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://melijoojoo74.blogsky.com

خیلی نامردن خیلییییییی نامردن واقعا کی باید جواب خون یه جوون ۳۰ ساله رو که حالا جونشو از دست داده بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد