از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

آزاده نامداری مجری جنجالی این روزها(‌شلوار جین نخ نما و چادر؟!!

مشرق نیوز نوشت: یکی از مجریان جنجالی این روزهای تلویزیون در آخرین اجرای خود با شلوار جین که زانوان آن نیز سفید و پاره شده بود به اجرای برنامه پرداخت. متاسفانه این خانم جنجالی با چادر برنامه های خود را اجرا می کند  

نظرات 5 + ارسال نظر
hadis چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 http://www.hadis67.blogsky.com

elahi,man in mojriro dust darambahal half mizane
poshide ke poshide mage chiye.hala khobe chador sareshe cheghadr mardom fozolana

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:51 http://mehrabeeshgh.blogsky.com

booow be melat chekar darin gonah dare

امید جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01

خب بپوشه. مگه چیه؟ مگه دل نداره؟ من که عاشقشم. اصلا دلم میخاد سکس بیاد جلو دوربین مردم لذت ببرن. همچنین من. آخ چقدر دلم میخاد زنم بشه و هر شب بکنمش. جون لباشو بخورم. خوشگل خوشگلا. آخ

علی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:06

مگه چی شده؟ آدم که نکشته بیچاره. شلوار پاره پوره پوشیده. خیلی جرم بالاییه؟ من که ازش طرفداری میکنم. عاشقشم. میخوام ازش خواستگاری کنم. اگه قبول کرد هر شب باهاش بساط سکس دارم. جوووووووووووووون. چقدر بکنمش. از کس و کون میکنمش. جرش میدم. دوستت دارم آزاده

فدی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:54

من عاشق اون لب و سینهای خوشکلشم کونشو ندیدم ولی صدای اه کشینداشو وقتی کسشو میخورمو میتونم با صدای نازش تصور کنم من ک خیلی وقتا با عکساش جق میزنم با اینکه چادور سرشه ولی عاشق کشف کس و کون پشت چادرم واقعا ک عجب چیز آسیه خوش ب حال هرکس میکنتش اگر ارایش کنه و ی لباس سکسی بپوشه فکر کن چ خبر میشه!من که همیشه گفتم ما همچین کس هایی رو داریم ک بدون آرایش و لباس سکسی هم مالن و واسه کردنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد