از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه جا (‌۴۲)

زن و شوهری با 9 تا بچه در ایستگاه اتوبوس منتظر ایستاده بودند که پیرمرد نابینایی هم به آنها ملحق شداتوبوس که آمد پر بود و فقط زن و 9 تا بچه تونستند سوار بشوند. به همین خاطر شوهر و پیرمرد نابینا تصمیم گرفتند پیاده راه بیافتندبعد از مدتی شوهره از تق تق چوب مرد نابینا عصبانی شد و گفت چرا یه تیکه لاستیک سر چوبت نمیکنی. تق تق اش منو دیوونه کردپیرمرد نابینا جواب داد اگه تو هم لاستیک سر چوبت می ذاشتی الان ما سوار اتوبوس بودیم پس خفه شو

***************************

کاش میشد بری تو گوگل بزنی اون آهنگه که تو اون ماشینه شنیدم ، بعد لینک دانلودشو بیاره.. این دانشمندا چه غلطی میکنن من نمدونم !!! ـ

******************************

تنها خوبی گوگل پلاس اینه که عربها جونشون در میاد تا بتونن تلفظش کنن...! غوغل بلاس !!! ـ

***************************

یه بار منو بابامو داداشم تو پذیرائی کنار هم خوابیده بودیم. بابام البته پشتش به بخاری بود و نصف شب. بومممممممممممم. یه صدای وحشتناکی اومد. انگاری بخاری ترکید داداشم مثل جن دیده ها از خواب پرید و داد زد بخاری منفجر شد بابام گفت : بگیر بخواب بچه من بودم

 عجب بابای ریلکسی. خوب شد پشت باباهه به پسرش نبوده  ـ

*************************

 ساعت دو نصفه شب یکی اول زنگ زد بعد اس ام اس داد که من یه پسر ۲۶ سالم
به قرآن شماره شما رو همینجوری گرفتم اگه دختری تو رو قرآن
جوابمو بده خیلی خیلی دوستت دارم !
ـ

ملت تو کفه داریم؟  ـ

**************************

زن جوان زیبا و خوش‌اندامی هستم و شوهری دارم که مرا گاز می‌گیرد و گهگاه اثر گاز گرفتگی او بر روی گوش، گردن، بازو، ساق دست، مچ دست، پهلو، باسن، ران، ساق پا و حتی سینه‌ام بجا می‌ماند و باعث خجالت من نزد دوست پسرم می‌شود. چه کنم؟

چمچاره کن  ـ

************************

 مرد چیست؟ موجودی بدبخت که موقع تولد ، میگن حال مادرش چطوره؟ موقع عروسیش میگن چه عروس خوشگلیه! موقع مرگش هم میگن بیچاره زنش!!! ـ

 ****************************

یارو داشته جدول حل میکرده. از رفیقش میپرسه عضو جنسی زن، دو حرفه؟ رفیقش میگه افقی یا عمودی؟ میگه افقی. میگه لب  ـ

********************************

زن: من برادرم مهندسه تو هم خواهرت دکتره
شوهر: گیرم که پدرت هست فاضل  از فضل او تو را چه حاصل؟
زن: خب افتخارش مال منه تازه دیپلمی که من گرفتم اون زمان اندازه فوق لیسانس الان ارزش داشت …….
ـ

شوهر : حالا برو غذا رو بکش

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
hadis دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 http://www.hadis67.blogsky.com

jaleb bodanNakhsozan zane

شکسته بال دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:19 http://manodelamtanha.blogsky.com/

امروز اینقد دلم گرفته که حوصله خوندن این تیکه های بامزتون رو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد