از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

تصاویر جدید کیم کارداشیان

تصاویر جدید کیم کارداشیان بدون آرایش که به راحتی قابل شناسایی نیست 

 

به گزارش دیلی میل : او یک ستاره واقعی تلویزیون است کسی که به ندرت دیده شده به دنبال تجملات باشد، هنگامی که کیم کارداشیان هفته پیش برای میکاپ رایگان به استدیو عکاسی در لوس آنجلس رفته بود عملا بدون میکاپ قابل شناسایی نبود

 


او گفت: آرایش بسیار سرگرم کننده است من از حالت چهره ام در حال حاضر خوشحالم، آرایش زمانی لذت بخش تر خواهد بود که مهمترین چیز این باشد که پوستتان چه با آرایش چه بدون آرایش راحت باشد 

 

ببین آرایش چیکار میکنه  ـ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد