از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه جا(۴۰)

بابام میگه خدا کنه مختار زنده بمونه نذاره حکومت عباسیان شکل بگیره

 مامان من که برای طاهر صلوات میفرستاد که زنده بمونه آخرشم مرد  ـ

***************************

دختر خالم بعده امتحان نذر کرد اگه قبول بشه 3 روز روزه بگیره. اومد خوش خدمتی کنه خدا رو تو رو در وایسی قرار بده، قبل اینکه جواب بیاد روزه رو گرفت! نمرش که اومد 5 گرفته هم درس رو افتاد هم مشروط شد! حالا اومده عصبانی: خدایا یه ماه دیگه ماه رمضونه... هر سی روزش رو می خورم

 ************************

 به مامانم میگم عروسی دادشمو تو باغ بگیریم ... میگه چیه هوس تجاوز کردی  ـ

 ************************************

 همسایه‌مون تو یه آپارتمان ۵۰ متری ۳ ماهه داره بنائی می‌کنه، یکی نیست بگه تخت جمشید می‌سازی اون تو؟؟ یا کوبیدی میخوای یه ۵۰ طبقه بسازی؟

**********************

 بابام یه کمده یه تیکه بزرگ با یه دکور وسطش خرید که خیلی هم سنگین بود. چهار نفری بسیج شدیم بیاریمش تو خونه بابام گفت اگه بخوره به دیوار خودتون میدونید! خلاصه آوردیمش تو یهو کمد تعادلش به هم خورد رفت سمت دیوار، برادرم گفت داره لنگر میندازه بگیرینش حالا تو این اوضاع اون یکی داداشم داد زد: ((بادبانارو)) بکشید!!! همه از خنده سست شدیم و کمد خورد به دیوار و داغون شد

 *************************

 توی خیابون بودیم، یه دختره رو دیدم واقعا زیبا بود... نتونستم طاقت بیارم به بابام گفتم: بابا دختره رو ببین عین ملکه هاس(چقدر خوشگله)، بابامم نه گذاشت نه ورداشت گفت: گول نخور همش فوتوشاپه... بابای ضدحاله داریم؟

بنده خدا باباش مثل اینکه خودش قربانی فتوشاپ بوده  ـ

*****************************

 این لوله حموم مایه بار ترکیده حالا همه میترسن باز بترکه وقتی میریم حموم! منم امروز رفته بودم حموم زیر دوش داشتم با کش شورتم بازی میکردم میکشیدمش جلو محکم ولش میکردم چون کشش پلاستیکی بود و تنم خیس بود صدای مهیبی میداد! یه بار کشیدمش یه صدای خیلی بلندی داد مامانم هم همون موقع از جلو در حموم رد شد جیغ کشید وایییی لوله ترکید پسرم مُرد بعد بابام پرید درو باز کرد من رفتم پشت در بابام هم داد میزد آره بچم پودر شد نیست بابا زنده ای؟ آخه پدرو مادر توهمه ما داریم؟

دیگه تا تو باشی با کش شورتت بازی نکنی  ـ

*************************

 از اول امتحانات ریش گذاشتم بعد این هفته از شمال برگشتم تهران خونمون ... زنگ خونمون رو میزنم بعد بابام از تو چشمی در نگام میکنه به اونایی که تو خونه هستند میگه نمیدونم کیه ... یه پسر افغانیه ست ...  ـ

 *************************

 رفتیم خونه عموئه 3 کیلو هندونه خوردیم ، میگه شیرینی بخورید! میگیم جا نداریم عمو، کلی هندونه خوردیم! میگه اینا که همش شاشه ، شیرینی بخور!! ـ

 زین پس به جای واژه هندوانه بگویید: شاش آور  ـ

*****************************

هر جا سخن از اعتماد است ، من خنده ام میگیرد  ـ

 ***************************

 توی پارک نشسته بودیم دختره زار زار گریه میکرد و داد میزد فریدون، فریدون
منم رفتم گفتم چی شده گفت فریدونمو گم کردم، گفتم فریدون کیه؟ بچته؟ دوست پسرته؟ میگه: نه بابا گربمه!!
ـ

خوش به حالش ! گربه هم نشدیم یکی دوسمون داشته باشه  ـ

***************************

به لامپ می گن حالت چطوره ؟
میگه : چه احوالی
به جای خوبش که می رسه ما رو خاموش میکنن

 ********************** 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد