از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

توضیح

سلام  

دیروز یکی از دوستان بهم تذکر داده بود که تعداد پست ها  که تو یک روز میگذارم زیاده  و این از نظر بازدید کننده ها خیلی جالب نیست. 

منم به احترام حرف ایشون می خوام تعدادشونو کم کنم 

اگه مطلب کم گذاشتم  بدونید علتش اینه . ممنون می شم نظر بدین و راهنماییم کنین. 

مرسی

نظرات 1 + ارسال نظر
شمیم دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:31

بستگی داره به اندازه مطلب اگه "از همه جا "یا مطالب طولانی باشه یه دونه کافیه اما اگه عکس یا مطلب کوتاه باشه حداقل 2تاباشه البته من طرفدار مطلب زیادم.

مرسی از راهنماییتون
ضمنا پسر گلتم از طرف من ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد