از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

آی راننده ها خبر دار ...دیه کامل یک مرد مسلمان نود میلیون تومان

معاون قضایی دادگستری استان کرمان نرخ یک فقره دیه کامل مرد مسلمان در سال جاری بر اساس استعلام انجام شده، را مبلغ نهصد میلیون ریال اعلام کرد.

 

به گزارش ایسنا، رضا طالبی‌زاده افزود: دستورالعمل اعمال نرخ جدید دیه از تاریخ 16 خرداد ماه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

 

وی از مردم خواست دراولین فرصت نسبت به بیمه وسایط نقلیه خود اقدام کنند و در امر رانندگی نیز جانب احتیاط را رعایت کرده تا دچار حادثه و بالطبع هزینه های مادی و معنوی آن نشوند

 

ببخشید  الان تکلیف ۳۰ میلیون تومانی که بیمه کم داره چی میشه؟!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:08

واقعا
پس برم بمیرم

فکر کنم توزندگی که پولدار نشیم بریم انجوری لا اقل خانوادمون به یه پولی می رسن ...
فقط یه چیزی باد مراقب بود که با یه ماشینی تصادف کنیم که بیمه داشته باشه و طرفم دستش به جیب بره

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:07

ببخشید مسلمون بودنشو نکیر و منکر باید ثابت کنن؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد