از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

تا الان مرگو به چشمتون دیدید ؟

سعید میگه: دوستان میخوام در مورد اتفاقی که دیروز واسم افتاد تعریف کنم
حقیقتش من یک مقدار کلسترول دارم چون چربی وحشتناک زیاد میخورمو تحرک ندارم پشت میز کامپیوتر هستم همیشه

 

دیروز احساس کردم قفسه سینم درد میکنه و به شدت نفس نفس افتادم و فشارم رفت بالا که با این احساس از صندلیم بلند شدم تا برم کنار پنجره هوا بخورم تا جایی که برسم به پنجره کم کم حس کردم فشارم داره میاد پایین و به حدی پایین اومد که خودم حس میکردم فاصله بین ضربان قلبم کاملاً نامیزونه تا جایی که کاملاً قلبم ایستاد و عرض چند ثانیه نقش بر زمین شدم
شاید باورتون نشه میدونستم دارم میمیرم همرو صدا میکردم میگفتم قلبم واساد
بعد که نقش زمین شدم یادمه که فکر میکردم خوابم و با سرعت بسیار زیادی محل ها و خوابهای مختلف از جلو چشمم میگذشت

 خانومم میگه وقتی افتادی زمین به صورتت چک زدم که من اصلاً یادم نمیاد و تنها چیزی که یادمه اینه که اصلاً دوس نداشتم برگردم و داشتم لذت میبردم
که بعدش خانوممو تار دیدم که هی منو صدا میکرد
بعد که ازش در مورد این اتفاق پرسیدم گقت افتادی زمین و چند بار سرت تکون خورد و کاملاً بی حرکت شدی
جالبیش اینکه کلاً شاید 10 ثانیه این اتفاق افتاد ولی من وقتی به هوش اومدم حس میکردم 4-5 ساعت گذشته
به هر حال این اتفاق واسم جالب بود و فکر میکنم سکته کردم ولی دوباره برگشتم !
ا

نظرات 5 + ارسال نظر
comix سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:50 http://reminders.blogsky.com

این اتفاقات الان برای سعید افتاده یا برای شما؟!!

برا سعید
ممنون که اومدین
بازم بیاین

comix سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:51 http://reminders.blogsky.com

سعید دیگه!
چه خنگم من!!

سلام!!
منم همون آقای یا خانم comix هستم!

سلام عزیز
خوشحالم تشریف آوردین
به من تنها هم سر بزنید
من و مهسا و دختر شرقی با هم خیلی ارتباط داریم البته از نظر و لینک وبلاگ دوست دارم شما همتو جمع ما اضافه بشین
اون دوتا مثل خواهرای من منو راهنمایی می کنن
شما هم فکر کنم یه خواهر دیگه می شین
البته ستوده هم قبل از شما اومده و لطف داره به من خوشحالم که با شما هم ارتباط و لینک داشته باشم
مرسی

comix سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:53 http://reminders.blogsky.com

خب خوبه حالا هیچیش نشده!
خب یه فکری به حال کلسترول و ... بکنه دیگه!

۳ سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:32

به آن میگن نئشه مرگ اگر اعمال خوب باشد دوست نداری برگردی ولی وابسته گی به این دنیا داشته باشی بر می گردی
هر روز یک سیب با پوست 4 ساعت قبل از ناهار بخور
مغز گردو و بادام زمینی و کنجد یادت نره
ویزیت منهم یک صلوات است

سپیده پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:36

پاشو برو دکتر یه اکو کاردیو گرافی وتست ورزش بده همش باهم نیم ساعتم نمیشه!این مردا تا نَمیرن دکتر نمیرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد