از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه جا(۲۳)

 با عموم اینا رفته بودیم خونه دوست خانوادگیمون عید دیدنی! دوست بابام گفت :میخوام در مورد یه امر خیر باهاتون صحبت کنم .. بابام فوراً گفت ببین حاجی جون نزار شرمنده ات شم این دختر ما هنوز خیلی بچه ست تازه 21 سالشه ... اون بنده خدا هم با تعجب گفت نه می‌خواستم در مورد رفتگر محله مون بگم که تصادف کرده بیمه نیست مشکل مالی دارن

 *************************

 رفتم سر یخچال گفتم مامان این شیره فاسد شده بندازمش دور؟ گفت نه بزار بابات بخوره حروم نشه

روابط بسیار زیبایی دارن ننه باباهای ما! مسالمت آمیز :)) ا

 ************************

 پسر داییم میگه حتمن بیای نمایشگاه کتاب ها .. ما هم غرفه داریم ... منم خوشحال یه فامیل فرهنگی یافتیم.. ازش می پرسم .. چه انتشاراتی هستین؟؟ .. میگه انتشاراتی چیه؟؟ ما اونجا آب معدنی می فروشیم

 *************************

 یه اصفهانی بعد 20 سال میره کفش بخره وارد مغازه که شد به مغازه دار میگه: سلام ، ما بازم اومدیم

 البته اصفهانیا عاقلن جنس خوب میگیرن 20 سال کار کنه  ا

********************* 

غضنفر یه اسکناس 10 هزار تومنی پیدا میکنه ، می‌ندازه دور میگه: من از این شانسا ندارم  ا

******************

وسط اتوبان صیاد درخت توتاش به بار نشسته، ملت بدو بدو میرن اون وسط که توت بخورن، خطرناکه و اینا کاری نداریم ولی اینطوری که عین میمون به این درختای بدبخت آویزون میشن و شاخه هاشو میشکنن و لختش میکنن، سال دیگه فک کنم نارگیل بدن درختاش 

داشتم با ماشین میرفتم و دیدم یه مرد نشسته کف خیابون ! فکر کردم تصادفی چیزی شده ! جلوتر که رفتم دیدم نشسته رو زمین تو دستشم یه سطل ! داره توتایی که از درخت ریخته رو زمین و جمع میکنه بعد فوت میکنه بعد میریزه تو سطلش  ا

************************

داشتم شام میخورم دیدم بابام حافظو باز کرده دو تا بیت خونده شوت کرده اونور برگشته میگه: این خرابه اصلا فال ها رو درست نمیگه..!!! اون یکی حافظه من کو...!!! میخواستم کلمو بکنم تو ظرفه قیمه 

*********************** 

قدیما تخم مرغ میشکوندن که چشــــم نخوریم اما الان اگه تخم مرغ بخوریم چشـــم میخوریم

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترشرقی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:43

توت ها خیلی قشنگ بود.
واقعا این متن ها رو خودتون می نویسید یا از جایی برمیدارید؟

حالا دیگه .... عزیز
شما هم به خیلی از سوالا جواب نمی دین
اگه جسارت نیست من هم به این سوالتون جواب نمی دم
ممنونم که بهم سر می زنی و نظر میدی
این کارت باعث دلگرمیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد