از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

زنی که ۱۱ سال بدون صورت زندگی کرد

 

یک زن که در سن ۱۶ سالگی بر اثر اصابت گلوله صورت خود را از دست داده بود، اکنون صاحب یک صورت پروتزی جدید شد. کریسی استلز ۲۷ ساله از میلواکی در ایالت ارگون به طور تصادفی مورد اصابت یک گلوله که از اسلحه یکی از دوستانش شلیک شده بود قرار گرفت   

 همسرشون

 

جالبه که انقدر از زندگی عاشقانه ای که با همسرش داره راضیه که گفته اصلا این آرزو رو نداره که زمان به عقب برگرده چرا که به این نتیجه رسیده که اگه این اتفاق نیافتاده بود شاید هیچوقت با همسرش که ایشون هم نابیناست آشنا نمی شده و این قدر احساس خوشبختی نمی کرده  

 اینم پسرشون

 

اینم چهرش قبل از حادثه  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:29

نمی دونم چی بگم دلم گرفته شد اول صبحی

منم خیلی ناراحت شدم

ستوده دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 http://saba055.blogsky.com/

سلام دوست عزیز.
واقعا وحشتناکه ولی باید به روحیه این زن آفرین گفت وبه اعتماد به نفسی که داره .

سلام
قبول دارم
از ایثار همسرش هم نباید فراموش کرد
اونم اگه مسبب یا عامل این حادثه اگه نباشه که به خاطر عذاب وجدان بخواد این کارو بکنه پسکار بزرگی کره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد