از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

ورود به برج پیزا بدون داربست

توریست ها بالاخره پس از 20 سال توانستند بدون وجود داربست وارد برج پیزا شوند  

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:28



واای شکلک داره نظراتتون

ستوده دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 http://saba055.blogsky.com/

دوست عزیز .
چرا به نظرات جواب نمیدین .
ملت دوست دارن وقتی نظری میدن جواب طرف را در مورد نظرشون بدونن .
اینطوری مهم آمار وبت بالا میره هم مردم میفهمند چند مرده حلاجی وهم باب گفتگو بین دوستان باز میشه .

شرمنده
سلام
بابت نظر قبلیتون ممنون
م یبینید که به نظر شما اهمیت دادم و شکلک ها رو به بخش نظراتم اضافه کردم البته با کمک خانم دختر شرقی که از ایشون هم ممنونم
پس من به نظرات اهمیت می دم
بازم ممنون که تذکر می دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد