از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

وای که چه روز کسالت آوری بود امروز

وای که چه روز خسته کننده ای بود امروز 

نه کسی آپ کرد ....

نه کسی آف گذاشت... 

نه کسی صدام کرد... 

نه کسی اومد که باهاش حرف بزنم ... 

.  

خسته شدم خدایا ... 

چه کسالت آوره این روز های تکراری 

کاش می شد بریم یه جا تفریح حالشو ببریم . 

شما جایی رو سراغ ندارین ؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 http://hamidhaghi.blogsky.com

انوخت این شعر بود...؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد