از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

به آینده خودت میل بفرست

 

http://www.futureme.org

توسط این سایت به آینده تون ایمیل بزنین.تاریخی که میخواهین این ایمیل به دستتون برسه رو مشخص کنین و هر چی میخواهین برای آینده تون توش بنویسین و بعد توی تاریخی که بهش گفتین نامه رو دریافت کنین و ببنید گذشته چی میخواستین و چه می کردین و برای آینده چه چیزهایی رو میخواستین 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:24 http://deleasemooni.blogsky.com

میترسم چیزایی که میخوام بنویسم بعد بهش نرسم از زندگی ناامید بشم...

نمی تونم و نمیشه نداریم
بگو و توکل به خدا کن حتما می رسی
با آرزوی موفقیت
دلم می خواد یه روزی ایمیل بزنی و بگی به همه چیز رسیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد