از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

فخرفروشی به سبکِ جهانِ سوم

فخرفروشی به سبکِ جهانِ سوم


آقا ما دیشب شام نون سنگک و پنیر و گوجه خوردیم. تازه لامپامونم روشن بود! بقرآن

 

مرفه بی درد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

من دیگه از این زندگی خسته شدم... ولم کنید میخوام برم سوار هواپیما بشم 

 راه های جدید خودکشی رو یاد گرفتن مردم

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

رفتم نمایندگی سایپا، به مسئولش میگم: فرمون ماشین زیاد صدا میده، چه کار کنم؟ میگه: صدای ضبط رو زیاد کن. مملکته داریم؟

 

بازم خوبه نگفته فرمونو نچرخون

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیابانی بعد از باخت مقابل کره : حالا در تعداد بُرد با کره برابر شدیم. هیچ چیز از ارزشهای تیم ملی ما کم نشد با این باخت


آره تازه یه چیزی هم اضافه شد. بیان این جملات توسط خیابانی با ریختن کلرید آمونیوم (نشادُر) در ما تحت ِ شنونده برابری می کرد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

آخرین سوتی جواد خیابانی

خیابانی: عادت تیم ما این بوده که یک نیمه به حریف بده

 

 بابا یکی اینو جمعش کنه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کفاشیان در مصاحبه با سایت گل: شما واقعا توقع داشتین از کره ببریم؟


اینم از رئیس فدراسیون. گونی سیب زمینی موثرتر از اینه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میری زن بگیری میگن خونه داری؟ میری مسکن مهر ثبت‌نام کنی میگن زن داری؟

 حالا اینو گوش کن

 

میری دنبال شغل میگن متاهلی ؟ میری متاهل شی میگن شغلت چیه ؟

  

واقعا مملکته داریم؟

 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 اخبار ساعت بیست‌ و‌ یک: راننده‌های محترم تریلی توجه کنن قیمت گازوییل از ۱۶۵ ریال به ۱۵۰ تومان تغییر کرد! انگار بچه گول می‌زنن! مملکته داریم؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ماشینمون رو دزد ‌برده، سرگرد آگاهی آدرس چندتا از پاتوق‌های دزدها رو بهمون داده، می‌گه برین ببینین سرنخی از ماشینتون اینجا‌ها پیدا می‌کنین یا نه! اگه سرنخی پیدا کردین به ما خبر بدین!!! مملکته داریم؟

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

امروز صبح رفتم نون تافتون بگیرم، دیدم شاگرد نونوایی برای صبحونه خودشون رفته نون لواش گرفته! مملکته داریم؟

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  

امروز سویشرت نارنجی‌مو واسه اولین بار پوشیدم و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران جلب می‌کنم: نارنگی - پرتقال - هویج - ته‌سیگار - فانتا - رفتگر- چی‌توز موتوری - سن ایچ و دیگر هیچ! - فلفل دلمه‌ای - لینا توپی - اسمارتیز! بقیه دوستات کجان؟ - بچه‌ها! گارفیلد! - ببخشید خانوم شمام میخواین رییس جمهور شین؟! مملکته داریم؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فحش تهرونی

ایران جاییست که بیشتر از نصف جمعیت پایتختش مهاجرند، و «دهاتی» و «شهرستانی» فحش رایج پایتخت‌نشینان است

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

چند تا نان سنگک خریدیم وقتی از نانوایی میایم بیرون باید حواسمون به موتور سوارها باشه! مملکته داریم؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

آخرش نفهمیدیم توی سالن‌های سینما، کدوم دسته صندلی مال صندلی ما هست کدوم مال صندلی بغلی! مملکته داریم؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

دوستم رفته آپاندیسشو عمل کنه ختنه اش کردن. مملکته داریم؟ (البته این یکی شوخی بود) :دی

 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

غضنفر با دوست دخترش قرار داشت تو راه اسهال میگیره و شلوارش را خراب میکنه...  بعد واسه از بین بردن بوش یه شیشه عطر گل یاس میزنه به خودش ... در حین ملاقات از دختره می پرسه از عطری که زدم خوشت میاد؟ دختره میگه بوی عجیبی داره انگار یه نفر زیر درخت یاس ریده

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  

کدوم گوری بودی؟

مردی داشت در خیابان حرکت می کرد که ناگهان صدایی از پشت گفت:

 

اگر یک قدم دیگه جلو بروی کشته می شوی

 

مرد ایستاد و در همان لحظه آجری از بالا افتاد جلوی پایش.

 

مرد نفس راحتی کشید و با تعجب دوروبرش را  نگاه کرد اما کسی را ندید

 

بهر حال نجات پیدا کرده بود

 

به راهش ادامه داد . به محض اینکه می خواست از خیابان رد بشود باز همان صدا گفت :

 

بایست مرد ایستاد و در همان لحظه ماشینی با سرعتی عجیب از کنارش رد شد . باز هم نجات پیدا کرده بود

 

مرد پرسید تو کی هستی و صدا جواب داد : من فرشته نگهبان تو هستم

 

مرد فکری کرد و گفت :

 

اون موقعی که من داشتم ازدواج می کردم کدام گوری بودی ؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد