از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

تعریف جدید کار

احمدی نژاد گفته ما در امر بچه دار شدن در این سالها کم کاری کرده ایم

کم کاری نکنید تا بچه دار شوید - ابراهیم نبوی

من تا حالا نمی دانستم اسمش کار است، یعنی فکر می کردم کارهای مختلفی وجود دارد
که این یکی هم ممکن است یکی از آن کارها باشد، ولی متوجه نبودم وقتی کسی می
گوید "تو چرا کارت رو درست نکردی؟" منظورش این است که چرا خانوم بچه دار نشده.
لابد فکر می کنید من نشستم روبروی دیوار و صاف صاف به دیوار نگاه کردم تا به
این نتایج تشعشع برانگیز رسیدم. رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سن ازدواج در
کشور بالاتر از حد انتظار است، گفت: "باید سن ازدواج را برای پسران به حدود 20
سال و سن ازدواج برای دختران به حدود 16 الی 17 برسانیم." وی همچنین عنوان کرد
که " من خیلی نگران هجمه فرهنگی دیگر کشورها نیستم بلکه از کم کاری خودمان در
هراسم".

در همین راستا، لطفا با کلمه کار و مشتقات آن جمله بسازید.


بیکار: "از وقتی از زنم جدا شدم، بیکارم و بیشتر توی خونه به صنایع دستی می
پردازم."

کم کار: "حسن آقا مرد کم کاری بود، بچه هایش شبیه همسایه شدند."

کار رو تا آخر بکن: ............. !!ا

چرا وسط کار ول می کنی؟: "به تلفن جواب نده عزیزم، چرا وسط کار ول می کنی؟"

آخه مگه اینم کاری داره؟: "پرسیدم چطوری هفت تا بچه به دنیا آوردی؟ گفت آخه مگه
اینم کاری داره؟"

اضافه کار: "به دلیل اضافه کار، بعد از سه سال دارای چهار فرزند شد."

کار عقب افتاده: " تو همه اش کارهای عقب افتاده می کنی، بخاطر همینه بچه دار
نمی شیم."

درگیر کار جدیدی شده: "همسر دوم گرفت و از او هم بچه دار شد."

دوباره کاری: "دوباره کاری کردم، دو قلو به دنیا آمد."

کار دو شیفتی: "زنم نمی دونه، من یک جای دیگه هم کار می کنم، اونم حامله شده."

کار نیمه وقت: "آخه ما نامزدیم، هنوز سرکار نرفتم و کار نیمه وقت دارم."

کار تمام وقت: "امسال تمام وقت کار کردم، خانوم حامله است."

کارگر: "همسر"

کار: "من و همسرم یک هفته  شدیدا کار کردیم تا او حامله شد."

کارگران جهان متحد شوید: "لایحه جدید خانواده به مجلس رفت."

همت مضاعف: "اینقدر بکن نکن در نیار، همت مضاعف داشته باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد