از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

به روز و با ایمان

 با عرض پوزش از همه خانومای محترم که اصلا راجع به شخصیت پاکشون نمیشه هیچ ایرادی گرفت .  طرف صحبت من  اون دسته از خانومایی هست که راحت هر کاری می کنن و ...

 دیدین بعضی ازین دخترای بی قیدی که خودشون همه کاری می کنن ؟ 

وقتی ازشون می پرسی چه شوهری دوست دارن می دونی چه جوابی بهت می دن  ؟

می گن نجیب با صداقت ،خوش اخلاق  ، پولدار ،به روز و باایمان .... 

این دوتای آخر  برام خیلی جالبه  ... 

آخه از ایمانی میگن که خودشون اصلا بهش پایبند نیستند.

می دونین  به روز بودنش  رو برا خودشون می خوان و ایمانش رو برا دیگران . 

نمی دونم اگه خودشونم باشن آیا همین جوری میشن یا نه؟ !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد