از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

یادت نرود

  

 

کاش یادت نرود  ...

روی آن نقطه پر رنگ بزرگ  ..

بین بی باوری آدم ها  ...

یک نفر می خواهد... 

 با تو تنها باشد... 

 نکند کنج هیاهو بروم از یادت...

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:34 http://delgerefthayeman.blogfa.com

سلام ...
ممنون از حضورت ...
آپت زیبا بود ...
منم آپم ..

گریه سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:10



هنگامی که به یادت می افتم....چشمانم از اشک پر میشود.



هنگامی که نامت را بر زبان می آورم....لبهایم می لرزد.



هنگامی که لبخند می زنی نگاهم پر از احساس خوشحالی می شود

ببین با من چه کردی تو ....
فکر کردی برای من خیلی ساده بود...
.
.
. دیگران نمی دونن کی هستی ...
من که می دونم...
.
.
لحظه لحظه خاطراتت منو داغون کرده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد