از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

کیه... امیدوارم

 nnleyv.jpg

 

کیه که از یه دل شکسته خبر داشته باشه ؟ ...

کیه که همه چیزو با ترازوی شک خودش می سنجه ؟... 

کیه که همش دلا رو می شکنه تا دنیا رو آه برداره ؟.... 

کیه که با ندونم کاریاش  اعتماد و میشکنه؟....  

کیه..... 

کیه... 

آره من می دونم  اون کیه ... 

اونی که معنی عشق و غلط فهمیده .. 

اونی که با هوس های  زود گذرش عشق و به بازی گرفته ... 

اونی که خاطرات قشنگ و با همه خوبیاش دفن می کنه ... 

اونی که باعث میشه قلب بشکنه ... 

نمی گم اسمش چیه . 

خودش فهمید ... 

امیدوارم دیگه با کسی این کارو نکنه.. 

امیدوارم

نظرات 1 + ارسال نظر
گریه سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:18

سکوت خواهم کرد واز یاد خواهم برد ،

آن چه را که به پایان رسید

وشروع خواهم کرد آنچه را که دوباره به اتمام میرسد:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد