از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

جواب یک فرشته

 راستش اینا رو به در خواست یکی از دوستام گذاشتم  

بد ترین اتفاق زندگی؟؟ تنهایی د رجمع 

بهترین اتفاق زندگی؟؟ رسیدن به عشق واقعی

 بهترین تصمیم؟؟ انتخاب درست  

بدترین تصمیم؟؟ خیانت و نامردی و بی وفایی و دورویی و . . .!

 بزرگ ترین پشیمونی؟؟ بی فکری  

 فرد تاثیر گذار در زندگی؟؟ هنوز کسی نتونسته این کار بکنه

 چه آرزویی؟؟ شادی همه  باهم - نبود  فقر و ظلم

 اعتقاد به معجزه؟؟ به معجزه ی عشق اعتقاد زیادی دارم

 چقدر خوش شانسی؟؟ تا حدودی

خیانت+عشق+دروغ هر سه مکمل هم؟؟  معمولا اگه دورویی و بی فکری باشه  پشت سر هم میان

 از کی بدت میاد؟؟ از دروغگو 

تا حالا دل کسی رو شکوندی؟؟؟ آره

 دلیل انتخاب اسم وبلاگ؟؟ دورغگو یی و دورویی

تعریف از زندگی خودت؟؟ زندگی من غزلهای زخمی منه

خوشبختی؟؟؟ فرشته کوچک من

 این واژه ها یاد آور چی هستن؟؟؟

 هلو: یه چیز شیرین

 خدا:  ناظر 

امام حسین: ایثار. . .

اشک: عاشقی 

کوه:کو های ... نمی گم کجا چون خاطره های غم انگیزی دارم 

فرار از زندان(سریال): نگاه نمی کنم 

هوش:    خیلی نیازندارم  چون بطور ذاتی هست

ایمان مبعلی: ولش کن بهتره راجع به خودمون حرف بزنیم 

ویولن: ساز عالی  دوستش دارم

 خواهر شوهر:  دشمن بالقوه زن

 رنگ چشمات؟؟؟ قهوه ای

 چه رنگی؟؟؟ سبز

 جواب تلفن و ارتباطات؟؟ همیشه در دسترس

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمون شب چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 http://jesarate-eshgh.blogsky.com

سلام خوبی ؟
وبلاگت منو تحت تاثیر قرار داد
پروفتو خوندم خیلی قشنگ نوشته بودی
حقا که احساسات زیبایی داری
امیوفق باشی
به عنوان خواهر کوچکترت می خوام بگم بی خیال زندگی چون پرنمردی و درده
منم تازه یاد گرفتم که باید بی خیال بود
خوشحال می شم به وبم سر بزنی
پیشاپیش عیدتون مبارک
روزهاتون غرق شادی

sara سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 http://ir-asheghane.blogsky.com/

salam man linketon kardam.age mishe linkam kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد