از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

قول عشق

  

یادت باشه قول دادی ...

یادت باشه عهد بستی  ...

یادت باشه به هم چی گفتیم ... 

یادت بمونه می خوایم چی باشیم.. 

یادت بمونه می خوایم دنیا رو فتح کنیم .. 

یادت بمونه  می خوایم روی دنیا رو کم کنیم ... 

یادم نمیره چی گفتی ... 

یادم می مونه  چی گفتم.. 

یادم می مونه که با ناز نگاهت باید به خورشید سفر کنم.. 

یادم می مونه  باید به هم برسیم.. 

   

                                            توی چشمای عاشقم گل شقایق بچینی

اگه برم شاید دیگه اسب مرادو پی کنی

                                           فصل بهارو یک باره با زندگیم پی کنی

اگه برم شاید دیگه نخوای که من رو ببینی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد