از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

دلیل عشق

 

 

کاش می فهمیدی چرا بهت می گم نه ....  

کاش می فهمیدی  چرا اینقد بهت گیر میدم... 

کاش می فهمیدی چرا باهات دعوا میکنم ... 

کاش می دونستی چقدر دوست دارم ... 

کاش می دونستی چقدر از ته دل می خوامت ... 

کاش می دونستی چقدر می خوام پیشت باشم ...  

کاش می دونستی . 

کاش ...

کاش عاشقم نبودی ... 

می تونستم رهات کنم ... 

.

کاش عاشقت نبودم .. 

می تونستی رهام کنی.. 

.

عشق من ... 

تو برا من رفتی و من برا تو ... 

هر دو از هم بریدم و با دلامون لج کردیم...  

من برا تو بر می گردم و تو برا من ... 

قول بده ...  

قول بده ... 

.

دیگه بیت رفتن کوک نکنی ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختران بهشتی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 http://beheshtgirl.blogsky.com

سلام
نظر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد