از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

اُغر بخیر عاشق

 

 

نمیدونم چی شده با خودت چه فکر می کنی که هر وقت دلت خواست میای  

 هروقت دلتو زدم منو  ترک می کنی

من دیگه رسم منت کشی بلد نیستم

روزی که ناز کردی باید می فهمیدی

روزی که ادا در آوردی  باید فکر می کردی

روز که غرورمو خورد کردی باید به امروزت فکر می کردی 

اشکامو یادت رفته ؟... 

گریه هامو فراموش کردی؟.... 

آره ... 

یکم یادت بیار ... 

حالا نوبت توئه. 

باید طعمش رو  بچشی  تا قدر منو بدونی 

. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد