از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

دل گیرم

  آه ازین دل که بی خود و بی جهت میگیره
 یاد گرفتم که دیگه به کسی دل نبندم تا مجبور نباشم برای باز کردن و کندش اشک بریزم
یاد گرفتم که به کسی دل ببندم که خودشو مال من بدونه
 یاد گرفتم دیگه نگذارم کسی با احساسم بازی کنه
 یاد گرفتم که بزرگ بشم و عروسک بازی نکنم
  یاد گرفتم که ببخشم و به بدیا فکر نکنم
 یاد گرفتم که تنها باشم و به اون عادت کنم
 یاد گرفتم که تنهایی بهترین دوستیه که همیشه هست و می تونه باهات باشه
  امروز خیلی چیزا یاد گرفتم که نمی خوام دیگه تجربش کنم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد