از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

کاش این طور بود

خدا همانی است که ما میخواهیم  کاش ما هم همانی بودیم که خدا میخواست

نظرات 5 + ارسال نظر
mr_hawkman پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:26 http://www.3arbaz.com

سلام و خسته نباشید واقعا وبسایت خوبی دارید اگه دوست داشتید به سایت من هم یه سری بزنید و با نام سربازان وب فارسی لینک کنید توی بلاگتون و به من خبر بدید تا من هم این کار رو انجام بدم
سربازان وب فارسی
www.3arbaz.com
ممنون

دختر شرقی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:25

قالب وب جدید مبارک
خیلی قشنگ شده.

مرسی
بازم ممنون از حضورت

دختر شرقی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:28

کاش!!!!!!!!!!!!!!

مهسا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:11 http://deleasemooni.blogsky.com

کاش اینطور بود...راستی قالبت خوشگل شده

مرسی
چشات قشنگ می بینه

بهار سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:53

یا به عبارتی... من آنچه دل تو خواست هرگز نشدم/ اما تو همانی که دلم خواسته است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد