از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

جدول جدید جرائم رانندگی

اجرای قانون جدید جرایم رانندگی از شنبه
بنا به اظهار سردار اسکندر مومنی در حاشیه "نشست تخصصی قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی" با اشاره به اینکه آخرین هماهنگی‌ها برای اجرای قانون اخذ جرایم رانندگی انجام شده، قانون جدید جرایم رانندگی دو بخش دارد، بخشی از قانون نیازمند تدوین آیین‌نامه است و بخشی از آن نیز نیازی به تدوین آیین‌نامه ندارد که بر این اساس، بخش‌هایی از قانون همچون نمره منفی، افزایش مهلت پرداخت جرایم رانندگی و ... از روز شنبه دهم اردیبهشت ‌ماه سال جاری در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
 

جدول جدید جرایم رانندگی 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر شرقی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:27

عجب جرایمی!!!!!!!!!!!!!!!
فک کنم کسی دیگه رانندگی نکنه!!!!!!!!!!

مهسا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:11 http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی باید حواستو جمع کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بهار سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:49

این قدر بی قانونی کردیم که این سرمون اومد چه بسا بیشتر هم بشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد