از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

گربه توله سگ زایید

گربه خانگی، توله سگ زایید 

 

یک گربه خانگی در چین به جای بچه گربه یک توله سگ به دنیا آورد


به گزارش ایسنا، شو یون، صاحب این گربه خانگی در این باره می‌گوید: انتظار داشتم گربه‌ام در اول ماه آوریل دو بچه گربه به دنیا بیاورد اما وقتی وضع حمل کرد یکی از بچه ‌گربه‌ها مرد و مدتی بعد متوجه شدم که بچه گربه دیگر در واقع یک توله سگ است. 

 

 

 

 

شویون در منزل خود یک سگ و یک گربه خانگی نگهداری می‌کند  

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://deleasemooni.blogsky.com

هی وای من
معلوم نیست این گربه و سگه چی کار کرده بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد