از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

پدر عزیزم روزت مبارک

روز پدر رو به همه دوستانم خوبم تیریک می گم 

امیدوارم چه اونایی که پدر شدن چه اونایی که پدراشون در قید حیاته  قدر این روز رو دونسته باشن 

برا پدرایی هم الان در قید  حیات نیستن طلب آمرزش می کنم  

منم خیلی دلم می خواست این روز  پدرم رو در آغوش می گرفتم  ومی بوسیدمش  اما روزگاراونو خیلی زور ازم جدا کرد . روز پدر امسال دقیقا  سیزدهمین سالگرد وفاتش بود. مثل همه اونایی که پدراشون رو از دست دادن منم رفتم سر مزارش وباهاش صحبت کردم . امیدوارم ازم راضی  و اون دنیا درآرامش ابدی باشه . 

برا ی شادی روح همه پدرایی که بین ما نیستن  صلوات .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 http://tarotaraneh.blogfa.com

تسلیت می گم.
وب خوبی داری. مخصوصا عکس خنده زورکی که خیلی جالب بود. موفق باشی

مرسی عزیز

دانیال شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 http://danitalk.blogsky.com

سلام!
وبلاگ بسیار خوبی داری!
ممنون میشم که به منم سر بزنید!
راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده!
با تشکر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد