از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه جا (۱۰)

شما اگه با زیباترین و خوش اندام ترین فرد روی زمین ازدواج کنید نهایتا بعد از گذشت 11ماه واستون عادی میشه. این نتیجه کارشناسی محققان انگلیسی بر روی 100 زوج مختلف می باشد.

 

**************************

 

میپرسی دانشگاه چطوره این ترم؟


میگه خیلی خوبه سه تا مخ زدم تا حالا !!!! فرهنگه داریم؟ 

 

*********************

بعد از چند روز رفیقمون و دیدم گفتم نبودی کجا بودی گفت پلیس مبارزه با جرائم رایانه ای گرفته بودم. با دوست دخترم بیرون بودیم که گشت پلیس بهمون گیر داد و بردن کلانتری اونجا سوال کردن که کجا آشنا شدین با هم. ما هم گفتیم چت بعد پروندمون ارجاع دادن به پلیس مبارزه با جرائم رایانه ای

 

 *******************

 

طرف کل دارایی مادیش 100 هزار تومان هم نیست اما 18 تا کارت اعتباری مختلف داره

 

 *************************

 

به پسره میگی چرا زن نمیگیری ، میگه کو دختر خوب؟
به دختره میگی چرا شوهر نمیکنی ، میگه کو پسر خوب؟

 

 

با این حساب فکر کنم این کسائی که ازدواج میکنن یا خلافکارن، یا کلاهبردار

 

*****************************

  

تو خیابون از یارو میپرسم ببخشید میدونید اداره آمار کجاست؟ میگه آره... رد میشه میره

 

پنج دقیقه داشتم نگاش میکردم تا دور شد

نظرات 2 + ارسال نظر
صفورا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:05 http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام
خیلی پست قشنگی بود
چرا دنیا پر شده از این جور چیزا؟
آدم دلش میگیره

دختر شرقی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:16

مثل همیشه قشنگ بود و جالب و خوندنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد