از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

ریشه wc چیه ؟

گاهی ما واژه هایی استفاده می کنیم که از ریشه آن اطلاعی نداریم
بعد هم کلاس می گذاریم که کلمات فرنگی به کار می بریم
کلمه دابلو سی ریشه از تخت جمشید دارد که قضیه از این قرار
در تخت جمشید سنگی بزرگ در حدود 3*3*3متری است که قابلیت ذخیره آب را دارد (مثل همان تانک آب خودمان) که زمان رفتن
به دست به آب از آن استفاده می کردند.
وقتی توریستها به تخت جمشید میایند در مورد این سنگ سوال می کنند که می فهمند این سنگ منبع آبی جهت استفاده برای دست به آب است که در آن زمان به این کار آب کنار می گفتند
(شاید واژه آب کنار برای مادر بزرگ و پدر بزرگهاتیان آشنا باشد.)
بعدا توریستهایی که تا آن زمان از آب به این گونه استفاده نمی کردند از این کار، برای نظافت بهتر خوششان می آید که نام آن را می پرسند و نام آن را به انگلیسی بر می گردانند که حاصل آن دابلو سی می شود
آب کنار
water Corner=WC
 

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر شرقی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
خیلی جالب بود

دخترشرقی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 http://delneveshthayeman.blogsky.com/


یه پیشنهاد!!!!
اسم وبلاگتون با مطالبتون یکی نیست و همخونی نداره.
نمیدونم چرا اینجوری گذاشتید؟
اصلا از دل نوشته هاتون چیزی نیست.
فقط همون یه دزدی!!!

قبول دارم خانوم عزیز
ببخشید شرقی عزیز
من می خوام از حال و هوای دلگیر گذشته یکم دور بشم
اون موقع وبلاگ رو شروع کردم حال و هوام اونجوری بود الان بهتر شدم
ولی دیگه نمیشه کاریش کرد
سعی میکنم حرف دلم رو هم بذارم
چشم
ممنون از پیشنهادتون

دخترشرقی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35

خب میتونین اسم وبلاگتون رو عوض کنید و یه لینک توو سایتتون بدین.
حتی میتونین از یه سیستم دیگه استفاده کنین و اسم وبتون رو با مطالبش جور کنید.
البته این نظر من بود و قصد جسارت و فضولی رو ندارم و به عنوان یه دوست میخوام نظرمو بهتون بگم.
موفق باشین.

شا واقعا لطف دارین
ممنون که نظر می دین
به نظر من اکثر نظراتتون خوب بودن و استفاده کردم
اونایی که انجام ندادم یا فرصت نبوده یا هنوز مقدماتش فراهم نشده
به هر حال ممنونم
من هیچ وقت از انتقاد ناراحت نمیشم
و از نظرات شما استقبال میکنم
مرسی دوست خوب
شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد