از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

رویای من !‌آخ که چه حالی میده قدم بزنیم

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:17

واااااااای چقدر قشنگتر بود اگه بارون هم نم نم میبارید..........

مهسا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 http://deleasemooni.blogsky.com

واااااااااااااییییییییییییییی
چه حالی میده در کنار عشقم اینجا قدم بزنم . دستم تو دستش....

البته دوچرخه سواری هم اینجا صفایی داره

به من هم معرفی کن آشنا بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد