از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

عشق یعنی

عشق یعنی با تو خواندن از جنون ***** عشق یعنی سوختن ها از درون
عشق یعنی سوختن تا ساختن ***** عشق یعنی عقل و دین را باختن
عشق یعنی دل تراشیدن ز گِل ***** عشق یعنی گم شدن در باغ دل
عشق یعنی تو ملامت کن مرا ***** عشق یعنی می ستایم من تو را
عشق یعنی در پی تو در به در ***** عشق یعنی یک بیابان دردسر
عشق یعنی با تو آغاز سفر ***** عشق یعنی قلبی آماج خطر
عشق یعنی تو بران از خود مرا ***** عشق یعنی باز می خوانم تو را
عشق یعنی بگذری از آبرو ***** عشق یعنی کلبه های آرزو
عشق یعنی دل سپردن تا ابد ***** عشق یعنی سروهای سربلند
عشق یعنی تو بسوزانی مرا ***** عشق یعنی سایبانم من تو را
عشق یعنی بشکنی قلب مرا ***** عشق یعنی می پرستم من تو را
عشق یعنی آن نخستین حرفها ***** عشق یعنی در میان برفها
عشق یعنی یاد آن روز نخست ***** عشق یعنی هر چه در آن یاد توست
عشق یعنی تک درختی در کویر ***** عشق یعنی عاشقانی سربه زیر
عشق یعنی بگذری از هفت خوان ***** عشق یعنی آرش و تیر و کمان

عشق یعنی با تو آغاز سفر

*******
عشق یعنی با تو بودن تا ابد
نظرات 2 + ارسال نظر
لادن شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:13 http://ladannotes.blogfa.com

آخی...
قشنگ بود محراب
خیلی بااحساس بود

مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 http://www.roya133rf.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد