از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه جا ( ۱۶ )

کدوم مسئله رو اول حل کنیم : اینکه به دخترامون یاد بدیم که هر پسری مزاحم نیست یا اینکه به پسرامون یاد بدیم که هر دختری فاحشه نیست؟

 

*************************

 

تو قرن 21 وقتی میخوای از خودپرداز بانک پول بگیری باید از نفر قبلی بپرسی که کار میکنه؟ سیستم بانکداری هوشمند ایرانی

***********************

انقدر تعارف می کنیم که طرفمونو به غلط کردن میندازیم. فرهنگه داریم؟؟

*************************

 

میری مغازه میگی آقا این خارجیه؟ میگه نه چینیه

 

خب شاید چون چین و روسیه از خودمونن

************************* 

 دقیقا روز عروسیه غضنفر ، بهش خبر میدن بابات مرده ... میگه میبینی ان بازیای بابامو

*************************

 

طرف اومده میگه آقا یه قلیون با طعم «انبه قهوه» بده. یارو فروشند هه هم بر میگرده بهش میگه: خودتی! مگه خودت عمه نداری؟

 

آخه اینم شد طعم؟

 

*************************

[مسابقه تلفنی شبکه پنج(‌تهران)‌]

 
مجری: تنها شاگرد ایرانی آلبرت اینشتین؟

 

 شرکت کننده: میشه یه راهنمایی بکنید؟

 

 مجری: پسرش هم زیاد میاد تو تلویزیون

 

 شرکت کننده: ایرج نوذری؟

 

 

گذشته از اینکه جواب صحیح دکتر حسابی بود. اونجاش جالب بود که یکی زنگ در خونشونو زد! گفت عمو یه لحظه گوشی تا درو باز کنم!!!! پخش زنده ست داریم؟؟؟ 

 

************************

  

هنوز هم نمیدونم هر سالی که میگذره ، یکسال به عمرم اضافه میشه یا یکسال از عمرم کم میشه

**********************

 

 یه مغازه هست دور میدون ولی عصر یارو داد میزنه : امشب استثنائن همه اجناس این مغازه شده 2 تومن و 4 تومن ! 6 ماهه دارم از بغلش رد میشم هر شب داره همینو میگه

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42

مطالب از همه جا خیلی خوبه و دلنشین.

رامین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://www.1pesare67ti.blogsky.com

لینکت کردم دوست من خیلی جالبن مطالبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد