از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

قدر خانواده ات را بدان...

قدر خانواده ات رابدان ....((بی نهایت زیبا))

با مردی که در حال عبور بود برخورد کردم

اوو!! معذرت میخوام

من هم معذرت میخوام ,دقت نکردم

ما خیلی مؤدب بودیم ، من و این غریبه ,خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم

 

اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم7.gif

 

کمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم.دخترم خیلی آرام کنارم ایستاد همینکه برگشتم به اوخوردم وتقریبا" انداختمش با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو کنار“  

 

قلب کوچکش شکست و رفت

فهمیدم که چقدر تند حرف زدم

وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت: وقتی با یک غریبه برخورد میکنی ، آداب معمول را رعایت میکنی
اما با بچه ای که دوستش داری بد رفتار میکنی

 

رو به کف آشپزخانه نگاه کن. آنجا نزدیک در، چند گل پیدا میکنی .آنها گلهایی هستند که او برایت آورده است.خودش آنها را چیده. صورتی و زرد و آبی

 

رام ایستاده بود که سورپرا یزت بکنه

 

هرگز اشکهایی که چشمهای کوچیکشو پر کرده بود ندیدی

 

در این لحظه احساس حقارت کردم

شکهایم سرازیرشدند.آرام رفتم و کنار تختش زانو زدم

 

یدار شو کوچولو ، بیدار شو. اینا رو برای من چیدی؟ 

 گفتم دخترم واقعاً متاسفم از رفتاری که امروز داشتم
نمیبایست اون طور سرت
داد بکشم

گفت :اشکالی نداره من به هر حال دوستت دارم مامان

من هم دوستت دارم دخترم
و گلها رو هم دوست دارم
مخصوصا آبیه رو

فت : اونا رو کنار درخت پیدا کرد م ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن23.gif میدونستم دوستشون داری ، مخصوصا آبیه رو7.gif

 

آیا میدانید که اگر فردا بمیرید شرکتی که در آن کار میکنید به آسانی در ظرف یک روز برای شما جانشینی می آورد؟

 

اما خانواده ای که به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد کرد.

 

و به این فکر کنید که ما خود را وقف کارمیکنیم و نه خانواده مان 16.gif

 

چه سرمایه گذاری
 ناعاقلانه ای !!
 اینطور فکر نمیکنید؟!!
 به راستی کلمه

“خانواده“ یعنی چه ؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد