از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

مملکته داریم...؟

عجب مملکتی داریم  

ده تا سنگک خریدیم، ملت یه جوری نگاه می کنن انگار پرادو سوار شدیم! 

واقعا  مملکته داریم...؟

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 http://delaram360.blogsky.com

سلام

یعنی سهمیه یه ماه نون خوردنتو یه دفعه خوردی؟؟؟؟
بابا دل شیر داری!

واقعا مملکته داریم؟

سلام
واقعا کار به جایی رسیده که نون خوردن هم دل شیر می خواد

دختری تنها!! دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://mhdh.blogsky.com

سلام
ممنونم که بهم سر زدی
ولی آدرسه بلاگتو نذاشتی
با چه زحمتی پیداش کردم
من یه بحثه مفصل دارم درباره همین موضوع
از یه طرف میگن
خانواده ها بیشتر وقتشونو با هم بگذرونن
شاد باشن تفریح کنن
بیشتر مشکلاته خانواده ها ماله اینه که کمتر کنار همن
بیشتر کار میکنن
حالا با این یارانه ها که بدتر شد
فاصله ها بیشتر میشه
بیشتر باید کار کنن و . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد