از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

عشق

میل به عشق،قاطعانه ترین نشانه برای اثبات وجود خداوند است 

 

عشق پرتویی جادویی است

برخاسته از
 
آتشی در ژرفای روح
 
که جهان اطراف را روشن می کند
 
عشق به ما این توانایی را می دهد
 
تا به زندگی به چشم رویایی زیبا
 
در بین دو بیداری بنگریم
 
عشق را آرزویی نیست جز به تححق پیوستنش 


نظرات 1 + ارسال نظر
لادن سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:02

یلدات مبارک محراب
من تنهایی ام رو بستم!!
دیگه وبلاگی ندارم
گهگاه بهت سر میزنم
تو دوست خوب منی
همیشه لبخند بزن

مرسی
تو لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد