از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

روز تولدتو

روز تولدت شد و نیستم من کنار تو ، 

 کاشکی می شد که جونم و هدیه بدم برای تو
درسته ما نمی تونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
می خوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه ، لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون ستاره های آسمون
به جای شمع می خوام برات غم هات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت کنی و منم ستاره بیارم
اشک چشات و پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشون و ستاره هاش ، دریا و موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش ، بارون و قطره ، قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس
با یه قلب عاشق و بی قرار فقط می خواد بهت بگه
دوستت دارم خیلی زیاد 

خیلی زیاد خیلی زیاد  

 

تقدیم به همسر عزیزم که وفادار ترین بوده و هست  

به کوری چشم  بعضیا ...... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد