از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

دروغ

چرا درست وقتی که به یکی اعتماد پیدا می کنی  او شروع می کنه به دروغ گفتن؟ 

چرا وقتی همه احساسات پاکت رو به پای یکی می ریزی  اون  تو زرد از آب در میاد؟  

چرا ؟ 

چرا؟ 

 . 

 واقعا چرا ؟ 

مگه درستی و پاک چه عیبی داره که همه دروغ میگن؟ 

خداااااااااا. 

نظرات 1 + ارسال نظر
لادن یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:54 http://ladannotes.blogfa.com

محشر بود محراب
عالی بود...
محراب جون ببخش اون رمز داره رو به کسی ندادم
فقط واسه دل خودم نوشتم که یه کم سبک شم
با خدا حرف زدم
فردا آپ می کنم...
یادت نره هر دوشنبه آپم...
ممنون

مرسی
تو هم عالی می نویسی
دوست داشتم حرف دلت رو بشنوم
ولی هر جور خودت صلاح بدونی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد