از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

چگونه همدیگر را تحت تاثیر قرار دهیم ؟

 

:چگونه یک زن را تحت تاثیر قرار دهیم

 

او را ببوسید، او را در آغوش بگیرید، از او تعریف کنید، او را بخندانید، او را دوست داشته باشید، به نگرانی‏هایش اهمیت دهید، او را غافل‏گیر کنید، برای او هدیه بخرید، از او محافظت کنید، به او گوش دهید و از او پشتیبانی کنید

 

 

 

 

:چگونه یک مرد را تحت تاثیر قرار دهیم

 

لخت شوید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 http://deleasemooni.blogsky.com

مردا همشون بی احساسن آخه اینم شد تاثیر گذاری

دخترشرقی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:39 http://delneveshthayeman.blogsky.com/

یعنی فقط اینجوری تحت تاثیر قرار میگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هی وای من (چشمک )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد