از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

آی غریبه

 

 

 

آی غریبه امروز خیلی دلم گرفته .... 

زیر این صدای بارون  دیگه حالم دست خودم نیست... 

یاد همه دلتنگیام قلبمو  محکم فشار می ده ... 

نمی دونم  چه گناهی کردم که باید این بلا ها به سرم بیاد . 

امروز می فهمم که این دنیا چقدر کوچیک و بی مقداره... 

وقتی می بینم اونایی رو که میشناسم یکی یکی دارن از بی وفاییهای  این دنیا می نالند. 

.  

هر کدوم  به طریقی داغدار عزیزی  می شن ..... 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:25 http://www.tobegoo.blogsky.com

درسته!
این دنیا واقعا کوچیک و بی ارزشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد